Üdvözöljük
Modernizációs Programiroda
Phare projekt
HEFOP 1.2 intézkedés
Hírlevél
2008. IV. évf. 1. szám
2007. III. évf. 2. szám
Megújulva működik a mezőtúri kirendeltség
2007. III. évf. 1. szám
2006. II. évf. 3. szám
2006. II. évf. 2. szám
2006. II. évf. 1. szám
2005. I. évf. 3. szám
2005. I. évf. 2. szám
2005. I. évf. 1. szám
Megújulva működik a mezőtúri kirendeltségNyomtatás

Az Észak-alföldi Regionális Munkaügyi Központ Mezőtúri Kirendeltsége a Rákóczi utca 3. szám alatt található. Az 1970-es évek végén készült, városi főútvonal mellett fekvő kétszintes, lapostetős kialakítású épület emeletét irodáknak, földszintjét pedig szórakozó helyiségeknek tervezték, így az elmúlt évtizedek során volt már étterem, diszkó, bútorbolt és ideiglenesen posta is.  

A munkaügyi kirendeltség 1993-tól működik az épület emeleti részében, két épület közötti szűk, hátsó udvar felőli bejárattal. 1995-ben történt az első átalakítás. Az ügyfelek számára akkoriban nem volt még várakozó tér sem, így két irodát kellett megszüntetnünk falak lebontásával, hogy viszonylag tágas, világosabb várakozó, illetve információs teret tudjunk biztosítani számukra.

 

A feladatok bővülésével és az ügyfelek igényeinek időközönkénti elégedettségmérésével, amit már 2000-ben is végeztünk, bebizonyosodott, hogy helyszűkében vagyunk. Láttuk, hogy a fejlődéshez, a szolgáltatásaink bővítéséhez, az új módszerek bevezetéséhez változtatást kell végezni az épületen, egy szó, mint száz: „kinőttük magunkat”. 

 

 

Ilyen volt…    

Ilyen lett…

 

 

Miután a posta kiköltözött 2004-ben a földszintről, az egész ingatlan a Foglalkoztatási és Szociális Hivatal tulajdonába került. Döntés született arról is, hogy az épület teljes földszinti részében új ügyféltér kerül kialakításra a HEFOP 1.2 intézkedés keretén belül. Az építkezés 2006. október elején megkezdődött. Ez idő alatt ki kellett költöznünk az épületből, ami nem kevés gonddal járt, de munkatársaimmal együtt most már elmondhatjuk, megérte.

 

 

Ilyen volt…

Ilyen lett…

 

 

Ez év április utolsó hetében költöztünk vissza, mindannyiunk megelégedésére és örömére. Nagyon sok elismerést és visszajelzést kaptunk, úgy az álláskeresőktől, mint a térségünkben működő munkáltatóktól, civilektől. A legérintettebbek, az álláskeresők már sokkal nyitottabb, tágasabb, akadálymentes térben tudnak várakozni, és ami a fő szempont, várakozás közben minél több hasznos információhoz hozzájuthatnak. Számukra most még szokatlan az öninformálódás új módszere, de az információs kolléga segítségével napról-napra egyre többen ülnek le a kioszkok elé, majd állnak fel onnan sikerélménnyel.

 

 

Ilyen volt…

Ilyen lett…

 

 

A beköltözés óta eltelt rövid idő miatt, még nincsenek szélesebb körű tapasztalataink, viszont azt tudjuk, hogy a megszépült, kultúrált munkakörnyezetben, szakmailag is meg kell újulnunk, amelyhez a többi között szemléletváltásra is szükség van. A minőségirányítási rendszerben a minőségfejlesztő körök tagjai már korábban megfogalmazták és deklarálták a változás fontosságát és szükségességét, amihez a feltételek a modernizáció eredményeként most már adottak. További munkánkat segíti a HEFOP kísérleti kirendeltségek munkatársai számára szervezett képzés az új szolgáltatási modellről, amelyen a kollégák folyamatosan részt vesznek, és a szerzett tapasztalatokat a mindennapi munkájukban sikerrel hasznosítják. 

A kirendeltségen továbbra is fő feladatunknak tekintjük, hogy partnereink számára a lehető legrövidebb időn belül a legmegfelelőbb szolgáltatást tudjuk nyújtani.

 

Akli Tiborné

kirendeltségvezető

Észak-alföldi Regionális Munkaügyi Központ

Mezőtúri Kirendeltség